Se on nyt sitten jo melkeen virallista, että pääsen vuodeksi Irlantiin. Tai siis niin että tontti saatiin myytyä... Ogelma on se että, pitäis saada väh. 29 kurssia suorittaa ja ne ei saa mennä alle 6... Eli noin ½% mahollisuuksia enää jäljellä sitte.
Tähän asti on jaksanu jos sen takia kun on aatellu että sit pääsee sinne vaihtoon, vaikka kokoajan se on ollu epävarmaa. Jos multa nyt kielletään se ni mä en tiedä miten jaksan.
Tokio Hotel @ Harwall areena 070310 ♥ Siihen asti ainakin.
Kommentit