Mä muistin tänki taas.. Kun yks.. kaveri (?) laitto linkin omaan blogiinsa. : D Onhan tätä melkeen fiksua pitää kun ei edes muista aina, että tällainen on olemassa...

Kaikkee kivaa taas tapahtunu. Kuten... koulun alku. -.- Mutta mitäpä pienestä. Tottakai mä jaksan viellä olla ja kuunnella sitä paskanpuhumist silleen rivien välist... Ja aattelee varmaan et mä on tarpeeks tyhmä etten tajuu sitä.