Joulu tosiaan. Jeesustelu juhla ja maailma täynnä tekopukkeja... -.- No ei siin mitään, lomaa on ja ihan hyvää ruokaa (ja suklaata <3) ja saa lahjoja. ;>

Hyvää joulua, jollekin oudolle joka on tän osotteen ja salasanan jostain keksiny... =D