Joulu tosiaan. Jeesustelu juhla ja maailma täynnä tekopukkeja... -.- No ei siin mitään, lomaa on ja ihan hyvää ruokaa (ja suklaata <3) ja saa lahjoja. ;>
Hyvää joulua, jollekin oudolle joka on tän osotteen ja salasanan jostain keksiny... =D
tiistai, 25. joulukuu 2007
Joulu tosiaan. Jeesustelu juhla ja maailma täynnä tekopukkeja... -.- No ei siin mitään, lomaa on ja ihan hyvää ruokaa (ja suklaata <3) ja saa lahjoja. ;>
Hyvää joulua, jollekin oudolle joka on tän osotteen ja salasanan jostain keksiny... =D
Kommentit